Omdat Holland Gold kwaliteit nastreeft, is het van belang dat deze kwaliteit tot uitdrukking komt in het voorkomen van klachten en de spoedige en correcte afhandeling van klachten.
U kunt telefonisch op +31(0)88 468 8400 of per e-mail op klantenservice@hollandgold.nl uw klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen vervolgens in goed overleg met u proberen om tot een passende oplossing te komen.
Mocht u ontevreden zijn over de afhandeling van uw klacht dan kunt per email op klantenservice@hollandgold.nl, gericht aan de directie, uw klacht toelichten. U klacht wordt zo spoedig mogelijk inhoudelijk behandeld en beantwoord.
Ben u ontevreden over de oplossing die Holland Gold heeft voorgedragen of heeft u geen tijdige reactie gekregen? Als onderdeel van de AFM-vergunning is Holland Gold aangesloten bij het KiFiD. U kunt uw klacht binnen drie maanden melden bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (www.kifid.nl). Op de website van de Kifid kunt u een klachtenformulier downloaden.
Klachten die via KiFiD worden gemeld, worden afgehandeld conform de procedures van KiFiD.
Uiteraard hopen wij dat u geen gebruik hoeft te maken van bovenstaande procedures. Mocht u toch een klacht hebben dan doen wij ons uiterste best om deze zo snel mogelijk voor u op te lossen. Ten slotte willen wij nog graag vermelden dat u met al uw aanmerkingen, complimenten en suggesties bij ons terecht kunt, want alleen op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren en beter op uw wensen inspelen.