De Holland Gold app werkt niet meer, wat kan ik doen?
Wanneer de Holland Gold app niet goed werkt, kunt u dit vaak eenvoudig zelf oplossen door de app opnieuw te installeren. Volg hiervoor de stappen die passen bij uw toestel:
Android
- Open de Instellingen van uw toestel
- Ga naar Apps of Apps en meldingen
- Selecteer Alle apps
- Zoek Holland Gold en tik hierop
- Kies Opslag
- Tik op Gegevens wissen
- Tik op Cache wissen (indien beschikbaar)
- Verwijder de app
- Herstart uw telefoon
- Download de app opnieuw in de Google Play Store
- Log opnieuw in met 2FA en stel een toegangscode en eventueel biometrie (vingerafdruk of gezichtsherkenning)
Apple (iOS)
- Verwijder de Holland Gold app
- Download de app opnieuw in de App Store
- Log opnieuw in met 2FA en stel een toegangscode en eventueel biometrie in
Probleem nog steeds niet verholpen?
Neem contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder.
Is het gelukt? Laat het ons weten!