0item(s)

U heeft niets in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Overige vragen over uw bezorging

1. Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Wanneer u nog geen pakket heeft ontvangen maar deze wel verwacht. Kunt u de hieronder genoemde stappen doorlopende om te achterhalen waar uw pakket zich bevindt. 

1. Heeft u per e-mail een bevestiging ontvangen dat uw pakket verstuurd is?
Indien u een e-mail heeft gehad kunt u aan de hand van de informatie die bij de Track & Trace gegevens staan achterhalen waar uw pakket zich bevindt.

2. Is Mikropakket al bij u langs geweest?
Controleer dan uw brievenbus, in uw brievenbus zult u een briefje vinden met een terugbelverzoek van Mikropakket om een nieuwe afspraak te maken voor een bezorgdag.


2. Uw product is beschadigd

Mocht het geleverde product beschadigd geleverd zijn, neem dan telefonisch contact met onze klantenservice op. Er zal dan direct een afspraak worden gemaakt om de beschadigde producten bij u thuis op te komen halen. Wanneer wij de producten bij ons op de vestiging hebben ontvangen en gecontroleerd op volledigheid, zullen wij u een nieuw product toesturen. 


3. Product onvolledig geleverd

Ingeval de situatie dat uw pakekt onvolledig verstuurd is, zullen wij u hier direct van op de hoogte stellen. Wij controleren iedere dag de volledige voorraad en dat alle verzonden pakketen juist zijn verstuurd. 

Nieuwsbrief

Meld u nu aan voor onze nieuwsbrief
en ontvang direct het gratis e-book:

“Beleggen in zilver”