Overige vragen over uw bezorging

1. Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Wanneer u nog geen pakket heeft ontvangen maar deze wel verwacht. Kunt u de hieronder genoemde stappen doorlopende om te achterhalen waar uw pakket zich bevindt. 

1. Heeft u per e-mail een bevestiging ontvangen dat uw pakket verstuurd is?
Indien u een e-mail heeft gehad kunt u aan de hand van de informatie die bij de Track & Trace gegevens staan achterhalen waar uw pakket zich bevindt.

2. Is UPS al bij u langs geweest?
U ontvangt een briefje in de brievenbus of een e-mail met het bericht dat u het pakket kunt ophalen bij een UPS access point. U dienst zich op het UPS access point te legitimeren. 


2. Uw product is beschadigd

Mocht het geleverde product beschadigd geleverd zijn, neem dan telefonisch contact met onze klantenservice op. Er zal dan direct een afspraak worden gemaakt om de beschadigde producten bij u thuis op te komen halen. Wanneer wij de producten bij ons op de vestiging hebben ontvangen en gecontroleerd op volledigheid, zullen wij u een nieuw product toesturen. 


3. Product onvolledig geleverd

Ingeval de situatie dat uw pakekt onvolledig verstuurd is, zullen wij u hier direct van op de hoogte stellen. Wij controleren iedere dag de volledige voorraad en dat alle verzonden pakketen juist zijn verstuurd.