Actuele koersen (kg): Goud €60.797 Zilver €674
    
Terug
Juridische zaken
Waar kan ik een klacht melden?

Omdat Holland Gold kwaliteit nastreeft, is het van belang dat deze kwaliteit tot uitdrukking komt in het voorkomen van klachten en de spoedige en correcte afhandeling van klachten.

Heeft u een klacht?

U kunt telefonisch op +31(0)88 468 8400 of per e-mail op klantenservice@hollandgold.nl uw klacht aan ons kenbaar maken. Wij zullen vervolgens in goed overleg met u proberen om tot een passende oplossing te komen.

Mocht u ontevreden zijn over de afhandeling van uw klacht dan kunt per email op klantenservice@hollandgold.nl, gericht aan de directie, uw klacht toelichten. U klacht wordt zo spoedig mogelijk inhoudelijk behandeld en beantwoord.

Bent u ontevreden over de afhandeling van uw klacht?

Ben u ontevreden over de oplossing die Holland Gold heeft voorgedragen of heeft u geen tijdige reactie gekregen? Als onderdeel van de AFM-vergunning is Holland Gold aangesloten bij het KiFiD. U kunt uw klacht binnen drie maanden melden bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (www.kifid.nl). Op de website van de Kifid kunt u een klachtenformulier downloaden. 

Klachten die via KiFiD worden gemeld, worden afgehandeld conform de procedures van KiFiD.

Uiteraard hopen wij dat u geen gebruik hoeft te maken van bovenstaande procedures. Mocht u toch een klacht hebben dan doen wij ons uiterste best om deze zo snel mogelijk voor u op te lossen. Ten slotte willen wij nog graag vermelden dat u met al uw aanmerkingen, complimenten en suggesties bij ons terecht kunt, want alleen op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren en beter op uw wensen inspelen.

Is het gelukt? Laat het ons weten!
Is uw vraag niet beantwoord?
Vul dan het contactformulier in met uw vraag.
Of neem telefonisch contact met ons op: 
+31(0)88 468 8400